söndag 3 april 2011

Fy f*n vad trött jag är!

Börjar med att tacka för en trevlig förfest på Teleborg, och en vidare trevlig utgång igår! Synd att en föll bort när vi skulle ut bara :(  Hade några flummiga timmar med Sanna innan vi drog in till stan också, haha! Har inte blivit mycket med mitt visande av Ullareds stuff och sådär, men det kommer, när jag orkar;)
Är inte alls pigg heller, kände redan i fredags att jag började få ont i halsen och det har inte blivit bättre med det direkt, och nu är jag mer eller mindre genomförkyld, eller ja iallafall tillräckligt för att inte känna en enda doft haha, jobbigt! ;) Och känner mig febrig..Skippar dock att kolla om jag har, det får mig ändå inte att må bättre just nu:p
Ska snart lägga mig också måste upp tidigt imorgon , ska in på min andra av 3 undersökningar på sjukhuset, hoppas dom hittar något! >.<
Älskade chilinötterna jag köpte i Ullared iallafall, dom har jag gottat mig med lite ikväll. Nu ska jag dricka lite te efter duschen och sen krypa ner! Så jag säger Godnatt..



Lite skymt av earcufen och halsbandet från JFR.se och gårdagens look. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar