torsdag 7 april 2011

Efter lite mer än halva dagen..

Så är det dags för nummer 4! Iallafall en del av den! Så...Frukosten..
Bestod av äggmackor( smör,skinka,salladsblad,ägg), te med smak av varm choklad och grädde(finurligt va?!kan dock inte påstå det är samma sak som varm choklad direkt;) ) Och citron vatten, vilket jag dricker varje dag nu, köper dock inte citroner varje dag för det, citron saft funkar lika bra ju! Synd att inte C vitaminerna kunde hålla min förkylning borta dock;) Och skippade onyttigheter som majonnäs på mackorna med, tycker dock det är riktigt gott annars. Tyckte det var lite gulligt att en tjej i min gymnasie klass, åt majonnäs tillsammans med typ allt?! Hon var ju dock väldigt smal så hon behövde inte direkt oroa sig för något, men jag har lite svårt att förstå hur det går ihop sig. Jag kommer inte på något just nu jag brukar äta som är sådär speciellt konstigt faktiskt. Kanske får grunna på det tills nästa inlägg;)
Någon som har någon konstig vana i matväg? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar