tisdag 12 april 2011

Vad fan..

Har vart på klädvisning med Sanna i Alvesta, vart trevligt! Fick dock inte med mig mer än ett armband hem, men det gjorde bäst i plånboken, kommande helg lär bli en aning dyr också, men det får den vara värd! :) Hoppas för allt i världen jag inte får maginfluensa tills dess bara :( Usch går sånt på jobbet nu, och jag har skaffat på mig mer eller mindre fobi för att spy efter alla händelser. Fy f*n. Men tänkte jag skulle köra dagens, nummer 9;)

Skulle alltså handla om min tro?:S
Antar att de menas med religöst troende typ, och jag är absolut inte religös av mig på något vis. Men jag tror på att man kommer till någon stans efter man dör, sen om det är till någon himmel eller någon annan planet det har jag inte en aning om..Men ens själ borde inte bara försvinna?
Sen vet jag inte hur många gånger jag har funderat på vad som egentligen är meningen med ens liv? Är det bara att man liksom ska föra gener vidare och allt det där eller vad finns det för anledning till att man skapas när man ändå dör egentligen? Klart man har roligt på vägen också, men det är bara själva funderingen som slagit mig.
Förhoppningsvis gör man ju nytta i sitt liv också, på något sätt i alla fall..Men jag menar.. det man blir och det man gjort gör vell ingen större nytta i framtiden så länge man inte är typ Einstein eller någon uppfinnare av något slag? Äsch jag vet inte men finns vell någon mer som funderat likadant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar