torsdag 14 april 2011

Väntar lite till med forts..

Veckan har gått ganska fort nu ändå, fast denna dagen gick segt på jobbet dock;) Men nu är det klart, kom precis ifrån duschen och klätt på mig lite nytt, ska fixa till fejjan lite innan jag kör till tåget sen, men det får vänta lite;) Funderar på vad jag kan ha glömt packa ner, eftersom jag alltid glömmer något! Någon mer som är lika duktig? Ändå packar man alltid ner tusen mer grejer än vad man behöver egentligen?! ;) Dunkar partymusik samtidigt ;)
Ser fram emot helgen! Åker till Linköping 17.34 och Karla möter mig på stationen, jag kan ju inte direkt hitta själv, vore ju rena undret! ;) Ska fixa till något att käka innan jag drar, sen måste jag in till systemet för lite inhandling! :) Fortsättning på listan får ni vänta lite på;)

Hade tänkt lägga in en musik video, men ni får länken istället för det lackar! >.<
Den är sten cool;)

http://www.youtube.com/watch?v=t5Sd5c4o9UM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar