torsdag 21 april 2011

Blev inget upp med tupp idag ;)

Jag har sovit länge idag, var ganska välbehövligt efter gårdagens icke sovande natt ;) hela dagen är ju inte försvunnen än iallafall! :) Solen skiner ju idag med, så blir ute vistelse endel idag med skulle jag tro,gött! Mår snäppet bättre idag med som tur är. Behöver verkligen ge mig ut och motionera så ska försöka satsa på det till kvällen. Har tagit tag i min deklaration nyss också, alltid skönt att ha sådant avklarat, tog i och för sig inte mycket mer än 30 sek. men ändå! ;) Funderar på att kanske ta och smaka den nya färdig pizzan calzone idag? ska tydligen vara good ;) Kör en Hiss och diss också!

HISS
Haha jag tänkte faktiskt hissa spargrisar idag! Det känns som en grej man hade som liten och var överlycklig för minsta lilla. Men är man så slösig med pengar som jag bokstavligen talat är så är det skit bra med en myntsamlare! Känns alltid bra när man har samlar på sig någon tusing hit eller dit! :) Helt fel har jag nog inte va?;)



och...

DISS
Dissen går till tråkiga läkare som misstror en och snackar opsykologiskt, läkare ska vara precis tvärtemot, dock blir det destu bättre när dom hittar fel men iallafall, har stött på många läkare med dålig personlighet för det faktiskt. KÄST! 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar