måndag 4 april 2011

Vårhett!

Så fint med alla mönster och starka färger som är inne för våren/ sommaren! Hittade extrema skor nyss dock haha, den som vågar sätta på sig dom är ju att avundas;) Ja ni kanske förstår när ni ser dessa bilder!;) Paret med blommor kan jag dock tycka är lite små söta, men dom är ju i en stil för sig;)


Vart ju på sjukhuset innan utan något resultat denna gång heller, sjukt störande..Handlade ett urläckert linne på H&M för presentkortet från gratisbio. Mönstrat och lite kortare, skit snygg till högre byxor/ shorts,kavaj och klackar;)
Måste hitta en fin klänning och möjligen några skor till min brors student snart med! Men det får vänta lite.
Tog med mig en pastasallad hem också, så jag satt och njöt i solen med den, urhärligt! Somnade till en stund där också, så himla skönt.
Ska ut en stund till och njuta nu medans det går, ikväll ska jag in till Växjö igen och fira lite att Lakers är vidare till Elitserien! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar