måndag 25 april 2011

Fy faen.

Jag är typ, skit sur,fast ändå inte. Hur lyckas man med det? Ibland blir jag bara helt galen på människor. Fattar inte hur vissa tänker, hur vissa kan bete sig som dom gör och hur fan dom tar sig någonstans i livet rent ut sagt. Jag brukar mestadels bete mig likadant mot folk som jag vill att dom ska vara mot mig, för jag vet hur mycket man kan såra och hur lätt de är att göra människor illa, därför blir jag så sjukt trött på människor som inte kan ha den respekten mot andra, sen vet jag mycket väl att alla inte tänker lika dant men i alla fall. Usch nej!
Annars flöt jobbet på bra ikväll trots dunder missen dom hade gjort, dom hade missat att ringa in en hel ute tur?! Inte helt okej.
Mådde inte helt okej under tiden men det får funka, har inte mycket annat till val kan jag känna.

Jag är så sjukt trött, hela tiden och jag vet inte vad jag ska göra åt det? Somebody tell me please?!
Nä nu blir det iallafall Lite Big Brother och citronvatten! Och jag hoppas jag vaknar på bättre humör imorgon!>.<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar