söndag 10 april 2011

Morning sunshines!

Vaknade med världens mensvärk, roligare kan man ju ha;) Men det är helt okej! Älskar vädret denna dag också..Mår faktiskt piggare också. Inte helt och fullt pigg men ännu ett snäpp bättre :) Har slängt ut lite till kläder från garderoben nu, med lite små ångest över att man inte använt det mer?:S Inte så mycket av det men vissa grejer, och nu har det blivit för litet:( Dock behövde jag verkligen rensa ut ännu en gång, är fortfarande ganska proppfullt i alla 3 garderoberna.
Ska börja med att måla till mina naglar med Ultra growth. Efter mina akryl naglar är mina egna naglar hur tunna som helst och går av med bara en vindpust ungefär, jätte tråkigt :( Så nu kör jag på detta som både stärker och sätter lite spurt på växten av dem.



Ska klä på mig och gå ut och vila idag med, är nog det som skyndar på mitt tillfrisknande?;)
Har suttit tillsammans med pappa och kollat bilar idag med, och även skickat in förfrågan om lånelöfte. Har hittat en bil som det möjligen blir. Får ta den vägen tills jag hittar en lägenhet sen får man hoppas man kan få bilen såld isåfall. Svinigt dyrt att ha bil dock.:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar