onsdag 20 april 2011

Suck,bonk,pusst

Jaha ni, summeringen av dagen är inte så värst kul kanske, har mest suttit ute dom stunderna det gått, plockat och donat lite och nu ikväll fick jag i alla fall spendera lite social tid med Sanna, sjukt skönt!
Kom faktikst ihåg att ringa min nya chef med som jag skrev igår , dock vart han ledig nu så vi ska höras om när jag börjar gå bredvid nästa vecka. Veckan efter det börjar jag ju sen, brrr blir nervös av bara tanken!
Ser fram emot fredagen lite nu med faktiskt, hoppas jag är aningen bättre då bara.
Sen ska tydligen en "kompis"(min kompis pojkvän) ha spelning i Växjö igen, tror det var 20 juni, sjukt skoj ju!Vet dock inte vart än:) Lite till att se fram emot, om jag nu inte jobbar.
Men tänkte bara jag skulle köra en liten kortis nu, och det har jag gjort,tillsammans med cashewnötter, namnam,älskar cashew! :)
Så nu pussar jag lite godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar