måndag 11 april 2011

Ett ögonblick

8. Första ögonblicket jag kom att tänka på är faktiskt när jag tog körkortet. Andra uppskrivningen och andra uppkörningen. Teorin kändes svårare andra gången än första, men konstigt nog fixade jag ju det med blanka 57, så sjukt glad var jag. Teorin var ett rent h*elvete att få in! >.<
Sen hade jag uppkörningen någon timme efter och första intrycket av han jag skulle köra med, ja halleluljah vilken sur gubbe! Tänkte direkt att jag inte skulle fixa det.Försökte mjuka upp han lite med mina hemliga knep;), nej men han gick ju inte ens att snacka med:O När vi körde ställde han lustiga frågor som han ändå inte nöjde sig med typ " vart har du kört innan" jag fick säga de 3 gånger och sen blev han tyst, och när vi var tillbaka sa han skit tjurigt" ja du fixade det ju så du gjorde" man bara okej tack. Men fan vad glad jag var efteråt, känslan är ju helt underbar!!!!! Kommer fler ögonblick i listan så får vell se vad som dyker upp då;)

Nu kom jag precis in från powerwalking och ska dricka vatten och varva ner, sen kör jag på lång dusch. Min kropp var inte riktigt med på jogging än:(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar