torsdag 7 april 2011

Det börjar bli dags..;)

Saknar att ha något gosigt djur här hemma! Efter 18 år känns det fortfarande som lilla kissemissen är här, får liksom för mig jag ser henne på alla ställen hon brukade ligga på fortfarande? Man känner ju det speciellt när man är ensam hemma, det är ju så tråkigt. Och jag som är så himla gosig måste också ha något att gosa med, säger ju sig självt liksom?;)
Kommer nog bli lite halvt fight om ifall vi ska ha hund eller katt dock. Pappsen vill helst ha katt och mamma och lillbrorsan vill ha jycke. Jag vet inte riktigt vad jag vill. Hade jag bott själv hade jag dock hellre skaffat katt. Det tar både mer tid och kräver mer ansvar med en hund ju?


Aw, kolla in dessa sötnosar!!!!!






Haha sen sista som kommer här får mig att tänka på Bill och Bull! Enbart därför jag tar med den;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar