onsdag 6 april 2011

Number 3..

Dags för mina föräldrar!
Ja dessa föräldrar, älskade, och i vissa stunder"hatade".. Ingen känner nog kärlek till sina föräldrar i alla stunder;)
Mina föräldrar är lika mycket exemplar på olikhet i min familj som alla vi syskon är :) Mamma är lokalvårdare och pappa snickare. Och ja med olikheter i familjen menar jag att alla håller på med olika saker..Syrran som är proffs på mat och servering och sådär, lillbrorsan kör på fordon och storbrorsan på datorer;) Och jag då som är undersköterska. Lite kul att vi lyckats med det ändå.
Pappa är 63:a medans mamma är 65:a. Mamma har mycket intresse för träning och trädgård, medans pappa kör stenhårt på sport! TV:n är alltid upptagen med antingen fotboll eller ishockey;)Under tiden som han intresserar sig för sport, är han absolut den händiga av oss, vilket man i och för sig bör vara som snickare?;)Mamma får mestadels sköta maten av föräldrarna, haha pappa är inget vidare på den fronten där emot!:)
Mamma har egna träningspass, 2 gånger i veckan. Helkropps träning och boxersize, bra att ha en träningsmänniska till mamma! ;)
Och ja vad mer jag ska säga vet jag inte =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar