torsdag 7 april 2011

Better up

Mår liten aning bättre idag. Nu vill jag bara att helgen ska gå och nästa vecka ska komma, och frisk ska jag vara!:) Vill göra om min blogg lite igen, så när jag orkar och har tid ska jag försöka fixa en fin fin header och sådär. Krävs tid,tålamod och ork för att få en blogg som man vill ha den. Får anlita ett proffs ;)
Kollade enbart på film igår typ, "Älskade underbara" var jätte bra ju! Riktigt typiskt mig drama.


Ska kolla på min film från Lovefilm.se nu tänkte jag,så jag kan skicka tillbaka den sen! Utnyttjade prövo tiden lite bara, så har alltså redan sagt upp abonnemanget med. Bra sida för övrigt vad jag hunnit märka, 99 spänn i månaden och du får hyra massa med film! Jätte enkelt att returnera dom och sådär också! Bra att ha de perioder som denna när man är hemma sjuk ju?;) Tar bara en till två dagar att dimpa ner i brevlådan också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar