torsdag 21 april 2011

Glad påsk!


Vart han inte jätte söt? ;)
Gör ni något speciellt i påsk?
Den betyder vell egentligen inte så mycket, inte för dom som inte är typ religösa iallafall? Mer än god mat och massa godis? Känns bra att faktiskt ha en anledning att äta godis haha! ;) Om det är anledning bra nog eller inte kan ju diskuteras.
Fest blir det också! Imorgon i alla fall, får se om man pallar lördagen med. Vart med bjuden på inflyttnings fest och en  grillfest ikväll med, men jag stod över de*duktigt*. Anledningen vart vell egentligen dock hälsan bara, är vell tur jag lyssnar på den lite för en gångs skull?!;)
Ska bli skoj imorgon i alla fall! Ska försöka leta fram en läcker outfit tills imorgon med, åker till Blekinge över dagen innan så ska vell försöka ha det klart;) Men har iallafall bestämt mig för att inviga mina blommiga high heels i utevistelse:) Jag som brukar vara så välplanerad gällande outfits de gånger utgångarna inte är spontana;)
Men nu ska jag nog sätta mig framför tv:n med ett glas vin och hoppas på fortsatt sociala händelser! :)

Men som sagt, glad påsk på er godingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar