tisdag 19 april 2011

Hello!

Underbara soliga morgon, tackar för detta.:) Har sovit så fruktansvärt gott inatt bortsett från de gångerna jag vart uppe, känner mig dock ändå lite sådär små sliten som man kan göra. Kom precis från en kort dusch och har klätt på mig och så, ska ta bussen in till Växjö och sjukhuset vid 10 tiden, mamma fick lov att följa med tillslut jag är nervös, sen kommer det säkert inte vara så farligt som man tänker sig, vilket man kan hoppas iallafall. Efter det ska jag strosa lite på stan med kanske Amanda, annars blir det lite med mamma tror jag, blir mysigt i vilket fall. Skulle kunna sitta ute precis hela dagen idag, kanske skulle köra på något varv runt Växjösjön i och för sig? Gå då alltså;) Nu måste jag fixa till lite frukost och sådär.
Hörs sen!
Puss.                                         
                                                 

        Martin Solveig och Dragonette_ Hello.

 

Älskar sommarfeelingen i denna video!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar