torsdag 3 februari 2011

21.22

Och jag har fortfarande inte tränat, suck skulle gjort det tidigare idag. Nu fick jag någon konstig värk i magen så jag tappade absolut suget faktiskt. Var en vecka sen jag tränade riktigt nu så hade verkligen behövts.:(
Men jag har iallafall inte suttit still, vart ute och gått och så, Daniel sällskapade mig en liten sväng : )
Ska leta reda på lite grejer som kanske kan vara bra att ha med sig imorgon, får kankse ta ett träningspass när jag kommer hem från Växjö imorgon istället, känns som en briliant ide. Jobbar kvällen sen mellan 16.30 och 21.30. Sen spenderas hela helgen på jobbet. Gutt med lite inkomst framöver :)
Har fått lite film tips med så tror jag ska försöka få ner dessa nu med en gång.:) Lär vell bli något sådant man får spendera lördag kvällen med. Lite vin till det hade inte vart så fel så det kankse man ska inhandla lite imorgon:) Dock kan jag inte precis inhandla sällskapet men jag hoppas de dyker upp ett sådant;)

Nehe ni, Dags att göra annat.:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar