torsdag 10 februari 2011

Snart mot the big city.

Kom precis hem, har jobbat några timmar och vart på vårdcentralen. Visade dock inte resultat jag hade velat se, går ju visst aldrig över! >.< Får hoppas det ger med sig efter denna pencillinkur, känns dock inte så lovande efter 4 gånger på några månader?:S Äsch, någon gång går de vell över! Ska duscha av mig lite och så nu iallafall, sen ska jag in till Växjö och umgås med min käraste syster yster, händer inte allt för ofta så ska bli skoj!:) Ska se om jag hittar nån gullig allahjärtansdag present till en person :) Och så måste jag fylla på min "bar hylla" lite inför nästa utgång!;) Ser ju tomt ut! Nu är jag iallafall ledig fredag,lördag,söndag enligt mitt schema!:) Har planerat lite efter detta med;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar