onsdag 23 februari 2011

Gillar verkligen det här..

Jag tog mig inte till jobbet idag faktiskt, är inte alls pigg, eller det är klart man mår bättre när man får i sig någon tablett hit eller dit, tack för ipren säger jag, alvedon och jag är inte bästa vänner sen några år tillbaka. Har ringt enhetschefen jag skulle träffa idag med, så väntar på att han ska ringa upp så hoppas jag på att vi kan boka in en tid nästa vecka att träffas isället, vill inte smitta ner någon om så är fallet, känns ganska så onödiigt.
Har fått tid på vårdcentralen idag iallafall, ska träffa en helt ny läkare och kanske göra lite undersökningar. Få se hur det blir, vill mest bara bli av det nu så får vell göra vad som krävs.;) Så det är de enda förutom att vila jag ska göra idag. Låter kul va? Och min rubrik ljuger då som ni kankse förstår;) Vill och behöver verkligen jobba så det här känns icke kul:( Och hade sett fram emot att komma på intervjun nu med. Aja allting löser sig tillslut.

Tack för mig sålänge;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar