måndag 14 februari 2011

Ätit så jag sprack..

Okej då, jag har inte spruckit någonstans, men jag gör nog om jag äter mer;) Kom hem från jobbet och fick mat (lax och någon slags pastarätt)och jordgubbstårta här hemma, och ännu mer godis, jag lever farligt haha:)Nu kan jag ge garanti för att jag ska träna imorgon iallafall, och ännu mer på onsdag!
Wellwell.. Jobbet gick bättre än va jag trodde ikväll, Tina jobbade med så de vart skoj!Och jag fick lite annat att tänka på med. Men nu är jag ganska slut kan jag meddela. Hoppas på att jag får sova bättre inatt!
Och jag hoppas på att mitt inskickade prov ger något svar denna gången så jag slipper mer pencillin kurer av denna orsaken. Bör vell komma i veckan.
Jag hoppas jag har tagit rätt beslut angående en person också, men det känns fakikst tomt.

Men jag ska ta och kolla någon film eller något sådant innan jag lägger mig, men godnatt och hoppas ni haft en super allahärtans dag!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar