torsdag 10 februari 2011

I'm not the girl I used to be.

Hemma ifrån Växjö och syrran. Gick på stan och hann hem till henne och käka lite snabbt innan jag skulle fara med bussen igen. Inhandlade lite mer än vad som var tänkt, dock inget direkt obehövligt faktikst. Möjligvis ögonskuggorna isåfall, men jag saknar dom jag tappade bort påväg till bussen för några helger sedan!:( Var ju trots allt mina mest använda som försvann. Men nu har jag dom i handen igen;) Kom på att jag behövde en foundation också, blev nog rätt färg denna gången också. Med min förra blev jag ett lik i ansiktet ungefär, då kan man lika väl vara utan den:P Hann in på bolaget så hyllan ser finare ut nu. Och Allahjärtans dag presenten är också fixad, blir nog bra:) Ska ta och börja med pencillinen nu ikväll också, skulle börja så fort som möjligt så jag antar att det är ikväll? Usch för medicin ätning, pencillin smakar skit dessutom!
Nu tänkte jag att eftersom jag redan är varm i kläderna så kan jag jobba mig ännu varmare,så tar och tränar lite nu på en gång också!

Tjong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar