torsdag 17 februari 2011

Snart löser sig kanske saker och ting;)

Hemkommen från jobbet för en stund sen, galet tröttt, jag vet jag har sagt det varje dag nu men jag blir trött av att inte sova hehe,ensam?;) Fick jobba över lite idag, så slutade halv 3.. Hade egentligen tänkt ta bussen in till alvesta för att fixa en grej,guess what? Men får skjuts av brorsan istället så slipper jag bussen, drygt att åka den fram och tillbaka. Har pratat med en enhetschef idag med, och de låter verkligen lovande för resten av våren/sommaren och kanske hösten med! Så jag tror jag ska försöka fixa en andrahandslägenhet att hyra, (säg till om ni vet något)hade vart så sköööönt! Ska in på lite vidare intervju nästa onsdag! Detta handlade om hemtjänst på söder isåfall:) Så dags att pröva på lite nytt på annat ställe iallafall!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar