söndag 27 februari 2011

Rörigt.

Idag känner jag mig faktiskt bättre. :) Skönt med tanke på att jag sa att jag ska jobba imorgon, och att jag har enhel del planer för kommande vecka:)
Har suttit en bra stund med att jag skulle framkalla en massa bilder, hittade ett super erbjudande på Gratisbio.se där man fick framkalla 100 bilder helt gratis första gången, frakten var det enda som tillkom. När jag har laddat upp ca 75 bilder och ska beställa dom, så kan jag inte betala med mitt kort där?! Åh jag blir galen på att inte kunna använda mitt kort enkelt och bra på vissa internet sidor. Funderar skarpt på att beställa ett nytt faktiskt. Dock inget jag känner för just precis nu. Men behöver ni framkalla så gå in på photobox.se ;)
Jag behöver verkligen få bättre ordning på mitt rum, trivs inte i stökerier. Så tror jag ska försöka ta tag i det idag. Kläder överallt och påsar och hej och hå. Vad mycket OCH det blev. Jaja.
Får lov att ta tag i saker och ting nu.
Puss dådå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar