tisdag 22 februari 2011

Bang.

Tog mig igenom jobbkvällen i alla fall, dock har jag bangande huvudvärk och feberfrossa fortfarande, knaprade nyss i mig en till Ipren så får hoppas den ger verkan igen. Jobbar imorgon också, efter det så blir det kanske ett besök på vårdcentralen och sen tar jag bussen in till Växjö på arbetsintervju, om jag nu lyckas pigga på mig tills morgon dagen. Får se om jag hittar dit också haha, jag med mitt sjukt dåliga lokalsinne för saker och ting. Tror jag får ta med mig en karta att orientera mig fram med haha! Han skulle ju hålla utkik efter mig sa han så får stoppa ner den i väskan så fort jag ser byggnaden isåfall, annars skäms jag nog en aning nästan på.;) Jag har dock inga bra erfarenheter från kartor sen tidigare orienteringar, jag och två kompisar gick otroligt vilse när vi oritenterde på idrotten en gång i gymnasiet haha glömmer det aldrig! Hamnade absolut inte där vi skulle. Synd ingen filmade oss hade vart sjukt kul att titta tillbaka på nu, fast i det ögonblicket hann jag faktiskt bli rädd, jag är absolut ingen människa som trivs med att vara fast i skogen märkte jag då haha. Jaja.
Nu måste jag ta en dusch och sen sovdags.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar