torsdag 3 februari 2011

Usch vad jag är nervös..

Ska ju på jobb intervju imorgon, min första..Men det kan ju inte gå mer än skit, så det blir säkert bra;) Är fortfarande trött, hm natten mellan måndagen och tisdagen somnade jag vid halv 6 typ, vart ganska sliten efter det kan jag säga, har inte återhämtat mig än haha. Ändå vaknade jag på tok för sent idag, usch! Men leker med photoshop just nu iallafall. Har precis fixat färdigt mig och ska ut en sväng sen tror jag. Kanske blir ett träningspass idag med, men har så fruktansvärt ont i halsen! >.<
Btw ni som läst min andra blogg, så känns de bättre med saker och ting igen efter jag har pratat ut om det med min älsklings tjej. Så glada jag är tillbaka;) Woho!
Får vell lägga upp en av bilderna jag trixat med idag med ;)



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar