fredag 25 februari 2011

Miss the old times..

Hittade massa gamla fest bilder och lite bilder från stundenten och sånt, och vad jag saknar gymnasietiden! Man hade sina tuffa perioder då med men vilken härlig klass vi var, haha vi hade våra strider minst sagt men vi hade ändå sjukt mycket bra stunder också faktiskt! Tror inte jag är ensam om att tycka det:)
Man har glidit ifrån så gott som alla, dom flesta håller till på sina egna håll med både plugg och jobb. Och endel har flyttat med.. Men man kunde vell inte precis räkna med annat. Ettan var helt klart det bästa året, man var kompis med precis alla och allting flöt bara på hur bra som helst. Mestadels av tiden, lite hände de ju såklart;) Sen hände de ju förståss endel utanför plugget också, killar,fester(fjortisfyllor)and u named it;)

Denna bilden är från för ferre hos min dåvarande lover höhö,dock utan hans involvering;)Grace?här är den iallafall! Och det var ingen överdrivet läcker sminkning jag hade fått till?!;)




Sen hade vi tvåan när man kankse hade lärt känna vissa personer för bra för att man skulle lyckas tröttna lite?
Detta året hände det nog faktiskt mer spännande utanför skolan. Men självfallet inte enbart.
Sommaren mellan 2:an och 3:an förändrades faktikt enhel del. Blev världens festprimadonna, lite väl mycket var de tilloch med ett tag. Och då fyllde man ju 18 med så efter det vart de utgång efter utgång, vem lever iofs inte sånt liv efter att ha kommit förbi minderårs åren.;)?
3an kom och det fortsatte likadant haha, ångrar dock att jag inte gick på studentfesterna! Och den enda som jag faktikst hade planer på att komma in på kom jag ändå inte in på(inte på grund av att jag var för full) Fick inte tag på min biljett, så den kvällen slutade på Mc Donalds haha, var iofs trevligt det med!
Och studenten förståss, den var inte helt fy skam den heller!










Det blev ett långt inlägg, kunde lagt in 100 bilder till haha men det är ingen som orkar kolla på ändå;)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar