fredag 18 februari 2011

Skönt!

Har jobbat hela dagen idag, och nu tar jag helg! Wonderful! Inte för att jag har haft en vecka med mycket jobb, men ändå välbehövligt känner jag;)Och dom här två dagarna på jobbet har vart tuffa som tusan faktikst. Mer psykiskt än fysiskt dock. Fredagen spenderas iallafall hemma vad det ser ut som, kankse ett glas vin eller två! Är ju faktiskt fredag så det är okej;)Tror jag har tappat mitt party sting lite?! Vart tog det vägen? Kanske är för att det är vinter i och för sig, och när samtalet kom upp på jobbet med Tina och Katarina idag, kom jag fram till hur mycket jag saknar kvällarna/nätterna på Loft/Terassen. Förra sommaren hade jag galet kul varje gång jag vart där, vilket var ganska måånga kvällar;) Nice efterfester och sådant med! Hade förutom det iofs kul och galna kvällar på sports med, men Terassen är helt klart sommar favoriten!

 Får vell kolla på Let's dance eller något, är dock inte det minsta insatt men får vell bli det ikväll isåfall;)Och jag hoppas att mamma har tänkt sig någon god middag när hon kommer hem!:)

Nu ska jag internetkanskeshoppa höhö;) Nej bara kolla hmmm ;)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar