tisdag 22 februari 2011

Inlove

Jag hittade en klänning i helgen, på internet alltså. Det dumma är bara att jag inte kommer ihåg vilken sida det var på! Så arg på mig själv haha! En blommig kort tubklänning var det, den skulle vara så läcker till sommaren med högklackat eller ballerina skor, åh måste hitta den igen. Har fastnat lite för blommigt nu på senare har jag märkt, men det är somrigt och fint!:) Fast det finns på tok för mycket i klädes och sko väg jag vill ha dock, inte konstigt det inte blir några pengar sparade. Har dock vart duktig gällande det i 2 veckor nu iallafall:)
Är fortfarande febrig :( Men jag får stå ut timmarna på jobbet ikväll iallafall så får man se hur det går och hoppas på att det inte är influensa jag har fått. Tror dock det är i samband med mitt andra problem jag har fått feber faktikst. Så ska ge det ett gott försök iallafall! Ska försöka få i mig något att äta och sen vila en stund innan det är dags att pallra sig.
Ha det fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar