måndag 21 februari 2011

Åh!:(

Nu är de slut på mitt bloggpausande, varade i och för sig bara en och en halv dag;) Om melodifestivalen så var de bara Eric Saades låt som var någorlunda sådär bra i lördags och Linköping. Eller ja, dom flesta var vell lyssnings bara när man hörde dom andra/tredje gången sådär men.. He's the man höhö;) Visst? Solsidan  igår var ganska flummigt, Ove är ju så irriterande haha! Glad jag inte har han som granne.
Hade illamående dag igår, det är bättre idag, dock har jag det värre med annat. Suck! Så trött så trött. Vet inte vad jag ska göra härnäst. Provet visade ju inget denna gång heller:( Men nu känns det värre än någonsin förr faktiskt. Har jobb varenda dag denna veckan så jag behöver verkligen pigga på mig IGEN. >.< Sen har jag min intervju med ju! Aja, det löser sig vell på något sätt antar jag.

Ska göra annat nu Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar