torsdag 24 februari 2011

Wiee!

Fick lönebeskedet idag, har räknat lite granna och beställt mina blommiga höga klackar från H&M!:D Hoppas dom passar och så nu bara, är ju det som är lite kruxigt med att beställa på internet, dock är det första gången jag prövar på det gällande skor! Det kommer bli så fint till någon söt klänning i vår/sommar skulle jag tro:) På bild är jag mer eller mindre kär i dom iallafall;)


Känner mig lite bättre idag iallafall, bortsett från att jag verkar må illa av pencillinet. Första känningen av kramp i magen och jag får lite halvt panik numera, hur kul är det att ligga inne på akuten menar jag? Brukar ju oftast vara där jag hamnar när de har börjat komma och gå under en dag. Men jag slumrade innan emellan kramperna och efter det så har jag bara känt mig lite halv illamående. Skönt!=)
Har bokat om min tid till optikern idag med, hoppas nu mina linser håller för jag får inga nya förrän jag gjort undersökningen nästa vecka!


Bra att jag har tid bokad hos centernail imorgon med, för mina naglar är otroligt långa just nu! Akrylen växer ju med sina egna naglar så det blir ganska mycket längre än va man vill ha det tillslut. Vissa saker kan vara tetiga med för långa naglar. Har dock inte bestämt mig om jag ska fortsätta köra på rosa toppar eller vanlig fransk manikyr? Det bästa av allt är att jag ska få billigare pris imorgon på grund av lite fel dom gjorde förra gången! :)




                                                                                ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar