lördag 26 februari 2011

Vill bort ett slag..

Det är så jobbigt och så drygt att bo här, borta från allt och alla känns det som. Jag hoppas verkligen på att jag kan få en längre vikariat inne i Växjö så jag kan försöka hitta en andra hands lägenhet eller dylikt. Hade varit sjukt nice! Och ett språng närmare och lättare till allting.(Typ). Finns säkert dom som trivs jätte bra på sådana här små ställen, men jag är inte en av dom. Visst är det super skönt att ha gångavstånd till jobbet och sådär men man har ju ett liv utanför jobbet också trots allt.
Och jag känner verkligen för att träffa nya människor nu också. Har blivit lite lite av det på senare tid.
Och precis som någon sa, så behöver jag lära mig att uppskatta mig själv och börja trivas mer med att vara själv, finna tryggheten i det och inte vara beroende av att ha någon annan.
Och visst stämmer det uttrycket att" Man måste lära sig älska sig själv innan någon annan kan göra det"?
Så jag har vell iallafall ett mål att uppnå så småningom. Bra va?;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar