onsdag 23 februari 2011

Filmdags..

Denna dagen har passerat den också, dom försvinner fort när man sover stora delar av dom. Enhetschefen som jag skulle träffat idag ringde upp och vi bestämde ny tid på tisdag istället, så det vart bra! Har fått ännu mer pencillinkurer efter dagens vårdcentralbesök. Helt annat än innan så får hoppas det ger med sig nu. Den tiden jag inte har legat och vilat har jag internetshoppat, hm ja fast utan att spendera några pengar dock;) Men vad gör än piggare än sådant man tycker om? Kommer nog få slänga ut lite gammalt från garderoben snart igen om jag känner mig själv rätt. Tänkte jag skulle kolla på någon film innan jag somnar ikväll, funderar på att se love and other drugs igen? Den var ju faktiskt bra! Och man lägger alltid märke till fler saker när man ser en film andra gången. Har dock fått hem lite andra romantiska kärlekskomedier med så jag har lite att välja på. Som sagt så är det nog så att den genren är den som gäller mestadels för mig, bortsett från skräck, draman och deckare.
Känner mig uppstressad över något som jag inte har en förklaring på?:S Och mitt huvud slår som en jäkla hammare, tur ingen är i närheten och hör det höhö, ne nu var jag otroligt lam.;)

Tar jag en ipren nu så har de nog verkat lagom mycket tills filmen är slut iallafalll, så det tar jag och gör nu.

Godnatt puddingar och gele'r.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar