fredag 25 februari 2011

Hemma från da city..

Har vart och fixat naglarna nu.. Var inte riktigt i skick för något Växjö äventyr märkte jag när jag klev upp men det var verkligen behövligt så nu var de gjort iallafall. Blev en vanlig fransk manikyr utan mönster eller dylikt denna gång.:) Kan man måla dom som man själv vill och sådär med.:) Kortade ner dom en aning också, känns skumt som tusan nu i början faktikst, så undra hur det kommer kännas när man plockar bort dessa sen. Blir inget jobb ikväll iallafall, får se hur det blir resten av helgen  men jag hoppas det ska kunna gå imorgon så jag inte krånglar till det för dom imorgon bitti.;)
Hade vart lite mysigt med lite sjukling sällskap men tror inte det finns så väldans många som vill riskera att bli nersmittade?;)

Nu ska jag se någon film iallafall! Hörs sen eller något. Pyss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar