lördag 26 februari 2011

Uttråkad!

Usch, spendera en halv vecka plus en hel helg åt att vara sjuk suger riktigt hårt!>.< Jag vet jag är lite gnällig men det finns säkert någon vänlig själ som förstår mig! haha;) Inget jobb blir det och inget socialt blir det, hur klarar jag mig från detta? Kan hända jag har överdrivet mycket att säga när jag kommer tillbaka till det normala.;) Beror ioch för sig på vem jag hamnar med:) Men just nu känner jag mig utrråkad BIG TIME! Samtidigt vet jag att jag inte orkar göra speciellt mycket.

Tänkte iallafall att jag ska hissa flaggan till topp för dessa fina långa ögonfransar, kolla skillnaden ?!
Och på tal om det så hittade jag värsta super erbjudandet på tradera med lösögonfransar! Check it out;)
http://www.tradera.com/Ekonomipack-20st-kvalitets-losogonfransar-Fyllig-Praktiska-verktyg-pa-kopet--auktion_341501_125315169


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar