söndag 6 februari 2011

Sjukt tröött..

Har jobbat färdigt nästan hela helgens pass, bortsett från ikväll och passet imorgon;) Är sjukt trött,vilket man iochför sig brukar vara efter en  hel helg på jobbet. Det är liksom inte riktigt meningen att man ska jobba på helgerna? :P Men pengar är alltid bra iallafall. Har jobbat med bra arbetskamrater hela helgen vilket gör en hel del på orken:)
Så är alltså hemma på timmar nu, har powernapat en 45 minuter och käkade precis spagetti och kättfärsås;P
Funderar faktiskt på om jag ska fixa mig en rejäl godispåse innan jobbet? Usch ingen bra tanke egentligen men behöver återupplivning! Dock lär jag köra mig sluut på träning istället i sånt fall. Men men, tåls att grunna på några minuter till.
Är fotograferings sugen, var ett tag sen jag tog mig ut ändå! Dock är det roligare när det är fint väder, så får se när det blir av.

Och hur goda är inte dessa?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar