måndag 14 februari 2011

Allahjärtansdag....

Hm, alla hjärtans dag är en sjukt överskattad dag egentligen, men kan dock inte säga att den kan vara ibland en av dom mysigaste dagarna på året. I år blir det dock inte så, är hemma helt själv hela dagen och sen jobbar jag ikväll.. Men jag tillägnar tankar till mina nära och kära i alla fall,och hoppas att ni får en mysig dag!:) <3
Jag ska plocka upp alla mina kläder jag har slängt runt i hela rummet nu haha, efter lördagens prövningar.;) Sen borde jag verkligen träna idag med, har fått i mig alldeles för mycket onyttigt i helgen:P Dock så dansade jag nog bort enhel del på Oleo;) Får se om jag orkar det idag, har inte sovit igen mina timmar än känner jag, har vaknat 5000 gånger inatt och imorse ungefär. >.< Men tror jag ska kolla på "I rymden finns inga känslor" igen, den är ju så mysig!? Och smaska på mina gelehjärtan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar