fredag 11 februari 2011

Härlig sovmorgon!

Gick upp nyss, skit skönt med sovmorgon! Det blev ingen träning igårkväll som planerat, fastnade med att boka tågbiljetter till metaltown till gänget jag åker med, med till slut ordnade det sig och nu är de bara rätt datum som saknas!;) Tänkte att jag får käka lite frukost nu och ta träningen efter det, sen ska jag kolla vilka filmer som går på bio. Vi tänkte se Love and other drugs först, men reservations platserna var slut så ska se om jag hittar en reservfilm som verkar intressant:P Dock chansar vi på att kunna köpa biljetter ikväll sen ;)
Vi tänkte kolla runt på Grand samarkand lite också, se vad man hittar denna dag.:P Sedan tar vi och käkar på Max, de var längesen och det är lite smått underskattat av mig, jag äter nämligen hellre där än på Mc Donald's egentligen. Godare mat på Max! Håller ni med eller? ;) Kanske är lite kladdigare men det är det helt klart värt. Just därför tyckte jag de vart en super ide att träna idag också ;)

Ja detta får bli dagens äventyr som det ser ut nu! :)

1 kommentar:

  1. har aldrig provat max (!?!?) men det ska det bli ändring på :P

    SvaraRadera