onsdag 16 februari 2011

It takes more

Ledig idag också, gick upp för en timme sen och har precis käkat frukost.. Jag har inte sovit så gott som någonting på 3 nätter nu, snacka om att jag är trött! Dock hatar jag att sova på dagarna så får helt enkelt lägga mig i tid ikväll så jag orkar upp och jobba imorgon. Men innan det är läggdags ska jag dammsuga och träna, och umgås med Sanna!=) Och göra av mina utslängda kläder någonstans. Oj kan ju nämna att jag såg 2 filmer igår som jag inte har hört talas om innan. "Tusen gånger starkare" Handlade om en klass som inte fungerade ihop den var lite B faktikst! Kanske dock en ganska sanningsenlig handling. Och den andra " Life as we know it" Den var bättre! Halvt ofärutsägbar till en början och ganska mycket mer förutsägbar senare;) Drama film ;)
Jag har dålig blogg motivation idag känner jag?! Kanske kommer later.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar