torsdag 17 februari 2011

Liljan

Hm, har klämt i mig ungefär 3 ton vatten ikväll, visst låter det nyttigt? Kanske kan dra bort några nollor från kilo antalet och minska 3 till hälften;) Men bättre än vad det brukar vara! Försöker pigga upp mig själv med parteymusik och ladda inför förmodligen kommande utgång i helgen;) Dock har jag en arbetsdag kvar innan dess! Ska se Sveriges värsta bilförare tänkte jag, haha visssa är ju totalt grymma, dock inte på att köra bil. Frivilligt hade jag iallafall inte sställt upp på att visa upp mig på det viset för hela Sverige;) Ska se Lilja 4-ever sen, var hundra år sen eller något snarlikt. Och har för mig jag tyckte den var bra för hundra år sen så varför inte friska upp minnet lite?
Sen ska jag utan någon snack om saken sova, som en björn som gått i ide inatt!

Så puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar