måndag 14 februari 2011

LoveLoveLove

Det bästa och finaste som finns, dumt att slänga bort och dumt ödsla tid på om det inte är äkta. Meeen, även om man inte lyckas med den på vissa sätt, så har man den på andra sätt från andra människor, dumt man inte kan inse det ibland bara. En annan kärlek är ju typ shopping, musik och äventyr? eller hur, hur kul är det inte med nya grejer man är helt förälskad i, och äventyr man aldrig glömmer, woho!
En ny resa ska nog snart planeras iallafall, jag blir glad av bara tanken att komma iväg iallafall en gång till! Kan nog bli en resa till Rhodos nästa gång:) Är sugen på konserter numera också, finns inte super mycket spännande just nu dock. Men har ju iallafall metaltown att se fram emot, dock lyssnar jag inte på super många av de banden som ska dit, men kommer bli sjukt kul ändå!!;)Partey hardey bland massa nya människor är aldrig fel;) I sommartid också! Har lite fotograferingar lite halvt inbokade med, sååå kul! invigning på bläck Squid inc den 5 mars! Och någon gång framöver så åker jag nog till sthlm och låter the studio fotografera lite;) Sånt är så kul!:) Åker ju inte själv heller givetvis:) Så jag har lite kul att se fram emot iallafall! Mer blir de förhoppningsvis;)
Nu ska jag göra mig redo för att jobba, undra hur det kommer gå ikväll är helt slut känner jag. Men det är bara att kämpa på.
Puss sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar