tisdag 8 februari 2011

Tomorrow can wait..

Jag ljög absolut inte när jag skrev jag skulle ta en lång dusch i förra inlägget iallafall.:P Badkar vill jag ha, det plus bastu och jag hade inte kunnat vara gladare haha. Eller okej då, bubbelpool ännu bättre;) Ska bara bli lite rikare först!:P
Jag längtar så sjukt mycket till sommaren nu, eller efter en utomlandsresa. Blev ännu mer påmind om det när jag skulle ut och springa i ett snöigt spår :POch sommarfester, damnit! Hur härligt är de inte att bara kunna gå runt i klänning och highheels?! Och sitta ute i kvällsolen och dricka cider åh,vill ha nu!

Jag blev tipsad om ett par bra filmer fakitkst, The notebook som var en grymt fin kärleksfilm kan man vell säga, snyft på den. Och an officer and an gentleman, var också bra fakitkst! Har börjat kolla mer på film nu,tillslut..lär inte hålla i sig längre när våren kommer iallafall.:P
Har spenderat kvällen med film med, Step up 2, dock är 1an snäppet bättre;) Och PS i love you. Kan inte säga annat än att kärleksfilmer är min grej.
Jag mår illa som fasen för tillfället så ska nog ta och lägga mig. Dags för jobb imorgon igen.:)

Godnatt!

Från Skummeslövstrand, så fint!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar