söndag 13 februari 2011

Så sjuuukt trött.

Var ju nere i Blekinge igår, var super mysigt faktikst!:) Mormor är nyopererad så hon var lite som en 100 åring som hon sa själv, men hon körde sina klämchäcka kommentarer för det;) Haha. Mina sötknoppar till kusiner var där och hälsade på också, så dom fick vara mitt fotograferingssällskap, och självklart lite motiv också;) Min moster med är alltid kul att träffa på såklart;) Morfar kom dock inte hem förrän strax innan vi skulle åka så fick inte träffa han så mycket:( Men man får vell vara glad för det lilla!:)




Var iallafall hemma vid halv 9 snåret, och fick stress fixa iordning mig för att köra en utgång med Savve.;)Åkte hem till henne och drack lite och sådär, sen fick vi skjuts av Jw ner till stan,så snällt så!:) Det girlgänget skulle en sväng till sports så vi gick dit först, var där typ en kvart haha, meningsfullt. Sen drog vi vidare till Oleo, var förvånansvärt mycket folk där,kanske har blivit förändrade tider?;) Det var på tiden isåfall, haha har minnen från när man vart där typ helt själva? sådär kul;) Eller okej, en av gångerna var sjukt kul haha dj:n tyckte nog dock vi var lite från vettet, men va gör det?!:PNär man tänker efter så har jag fakitkst sjukt kul festkvällar i minnet trots allt ;D
Blev en lyckad kväll iallafall, och har sovit på tok för lite så är döds trött, men ska iallafall kämpa med att kolla på solsidan och Wallander ikväll, tur jag jobbar kvällen imorgon!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar