lördag 12 februari 2011

Morning sunshines!

Vaknat på rätt sida idag tror jag, fick i mig frukost och tog en skön dusch! Kanon start. Öppnade lite allahjärtansdag present lite tidigt med, jätte sött armband med rosett som jag är helt såld till numera, och gelehjärtan;) Tänkte jag kunde visa vad blusen jag köpte igår med, hittade den i torsdags men den fanns inte i min storlek nere i centrum, Grand Samarkand räddade mig;)Den är så söt, och jag älskar halv genomskinliga blusar,toppar!:) Från Gina Tricot självklart höhö;)


Och armbandet!:)

Idag ska vi åka ner till Blekinnge och mormor och morfar, ska bli mysigt! Blir inte så ofta man träffar dom numera. Mina kusiner och moster är där också så får träffa dom med!:) Och jag ska få köra min första långa sträcka, wei. Blir hel spännande det här. Vet inte när vi åker riktigt men det blir vell om en stund! Ska göra mig färdig nu tänkte jag.

Gammal men har fastnat lite för den nu faktiskt;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar