onsdag 9 februari 2011

Irriterande..

Nu har jag mått sådär sjukt illa igen, så gott som hela natten, blev sämre av att gå upp så har stannat i sängen hela förmiddagen, dock känns de bättre nu,skönt! :)  Ska kolla lite filmer idag med, när de har blivit bra måste jag ut och gå en sväng också, är ju jätte fint väder?!
Hade tänkt beställa ett par sandaler från http://www.havetohave.se/  som jag har hittat för evigheter sen, var rea på dom för någon vecka sen, men nu var dom självklart slut:( Dom var grymt fräna annars faktikst! Typiskt Linda skor kan man vell säga.

Börjar bli shoppingsugen, dock får de nog vänta med shopping till nästa lön.:P
Det blir träning ikväll sen om  magen har gett med sig, vilket jag antar att den har gjort. Får bli lugnt ikväll i vilket fall, för imorgon måste jag jobba!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar