fredag 4 februari 2011

Puft

Det känns skönt att första arbetsintervjun är avklarad! Verkade väldigt lovande för våren/sommaren. Eftersom jag redan har vikariat nu så blir det ingen vikariat anställning där just nu, däremot kankse jag får fylla upp de 75% jag har på furuliden med de 25% som återstår av en hel tid på detta, för att gå in mig där tills sommaren. Dom var väldigt positiva så jag är glad he:) Känner mig lite glad att vara en av 106 sökande som fick komma på intervju, varav 5 var utvalda. Men håll tummarna för mig! ;)
Har precis tränat slut på mig själv också, ca 30 minuter "jogging", ca 150 situps och lite andra övningar;) Nu känns de lite bättre i kroppen igen! Ska hoppa in i duschen och sedan fixa något att äta, är sjukt sugen på kyckligsallad, men hinner inte gå och handla eftersom jag ska jobba ikväll! :)

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar